Zeyyy Merhaba canım ben de biraz önce seninkine benzer bir posta açtım bizimki de çok kötü ne yapacağımı şaşırdım havada kötü dışarı da çıkarmak istemiyorum sesi çok kısılmıştı ağlamasını bile duymuyorum Oysa evden dışarı bile çıkmıyor nasıl oluyor anlamıyorum 😣