Damlaismom yani biraz ince sayılır biz yazın oynamıştık direkt yerdeki halının üstüne koyuyordum bir sorun yaşamadım ama öyle battaniye gibi falan değil incecik elyaf dokulu gibi bisi düşün.Piyanosu oldukça dayanıklı hiç bozulma falan yapmadı.Ama bizim oğlan biraz sert karakterli o tepedeki halıyı tutan sopaya vuruyodu sürekli ama yani baya baya vurdu o biraz eğilme yaptı 🤣 Onun dışında oyuncakları falan eğlenceli özellikle ipini çekince şarkı söyleyen maymununu biz çok sevmistik