Hayır süt kendi buz tutuyor yine kendisi çözünecek. Anne sütü saklama posetlerine isminizi sagdiginiz günün tarih ve saatiyle kaç ml olduğunu yazıp verin. Benimde başımdan geçmişti. Ben hastaneye götürürken ne olur ne olmaz diye poşetlerin yanına buz kalıbı koyuyordum aklınızda bulunsun