Merhabalar bebeğim 3 ay 17 günlük meme artı mama olarak besleniyoruz. Bu şekilde besleyip su veren varmı bebeğine. Bana herkes günde 2 kaşık su ver diyorlar mama yediği için ben vermek taraftarı değilim ama mama yediği için susar diyorlar. Aranızda böylr olupta su veren varmı