Songul_hamza 3 saatte 1 beslenmesi gerekiyor canım. Ek gıda verdikten 3 saat sonra emzirebilirsin. Kızım 8 ay 14 günlük ama mesela ben bazen ek gıdayı az veriyorum 2 saat sonra emziriyoum böylece emme sayısı da azalmamış oluyor. Ek gıdayı tıka basa doyana kadar vermene gerek yok… bazı anneler bu konuda hata yapıyor sanki çocuk aç kalmış gibi tıka basa yedirmeye çalışıyorlar. Bazen bebek reddedilir yemek istemiyor ve anne de bebekte yıpranıyor doğal olarak. Bu büyük bir yanlış bana göre. 2 yaşına kadar bebeklerin temel gıdası anne sütüdür. Gerekli vitaminleri mineralleri sütümüzden alıyorlar zaten… bol bol emzirmeye devam et😊