Songul_hamza Bebeğim bugün 8 aylık oldu şükürler olsun beslenme sıklığı aralıkları neler bn ayarlayamiyor muyum acaba diye dusunuyrm ek gıda aldıktan snra baya bir süre emmiyor sizlerde durum nedir
Zehra_Ens Yaklaşık 1.5 saat sonra emziriyorum bazen bir kere daha emiyo ama nadir. Sonra tekrar acıktığında ek gıda saati geliyo zaten