Haceromer Merhaba, anlattıkkarınızı birebir yaşadım. 30 dk dedin mi uyanıyordu, canıma tak etti bu durum ve sallamayı birden bıraktım, uykusu geldipinde sakinleştirici bebek müziği açıp veya ninni söyleyip yanına uzanarak onu uyutmaya çalıştım. Başlarda zor oldu, uyumak istemedi, ağladı ama vazgeçmedim, sakinleştirip tekrar bıraktım, şimdi uykusu geldi mi yanına uzanıyorum ninni söyleyerek uyutuyorum. Çğnkğ maalesef ayakta sallamak, kolda sallamak vs. Destekli uyutma yöntemi olduğu için bebekler hafif uykudan derin uykuya geçemiyor, o uyku uyanıklık arasında oldukları an tekrar desteğe ihtiyaç duyuyorlar. Bu sebeple ben kestim zamanla uyku süreleri arttı.