Merhaba kızlar, emzirirken bebeğimin boğazında sütüm kalıyor gibi oluyor ama Öksürüyor. Çok hararetli içtiğinde oluyor genelde bu şekilde olan var mı? Çok panik oluyoruz. Hatta bugün sağdığım sütü kaşıkla verirken de öksürüğe başladı ters çevirip sırtına vurduk ama annem Ağlamayınca çok panik yaptı kucaktan kucağa o panikle hastaneye bile gittik. Doktor birşey olmadığını nefesinin gayet iyi olduğunu söyledi rahatladık ama her emzirdiğim de boğulacak diye çok korkuyorum. Bebeği bu şekilde plan var mi?