Mucizem_0809 Yaklaşık 1 haftadır çiş sayısında azalma oldu normalde gece taktığım bez sabaha kadar taşardı şimdi bıraksam akşama kadar anca dolar bu normalmi yaa doktora gidemiyorum kafayı yicem sıvıda alıyor sürekli suydu çorbaydı meyvesi falan
GokturkAlp Mucizem_0809 Gece beslenmesi yoksa, bezini doldurmaması normal olmaz mı? Gün içinde beslendiği ve su içtiği zamanlar bezini dolduruyorsa bence sıkıntı yok. Benimde oğlum 13 aylık eskisi gibi dolmuyuor geceleri bezi.
Rzgr Mucizem_0809 bebeginiz cok sık uyanmiyorsa cis bezinin dolu olmamasi normal. Cunku artik cislerini tutabiliyorlar belirli bir saat. Oglum 14 aylik ve ben onumuzdeki ay tuvalet iletisimine baslayacagim. Hatta yavas yavas tuvaleti taniyoruz. Cisini tutabildigini farkettim cunku.
Mucizem_0809 GokturkAlp yok gece hala emziriyorum zaten emerek uyuyor normalde geceleri 4 5 kere emerdi yarım yamalakda olsa bikaç gecedir 1 kere falan emiyor bu aklıma hiç gelmemişti
Smyetugra Bnm oglumda 13 aylık gece yatarken en son taktıgımız bez sabaha kadar gidiyor gece beslenmesi yok çünkü artık azalması normal. Toplam 5-6 bez değiştiyoruz bizde hepside her zaman dolu dolu olmuyor