Annesininkuzusuzeynep Sezeryan sonrası hangi Korseyi kullandınız anneler ve ne kadar süre sonra kullanmaya başladınız 10 gün oldu doğum yapalı
26082014 Annesininkuzusuzeynep sezeryan olduktan 3 gün sonra kontrole gittim doktorum bel korsesi alıp takabilrsin dedi çıkar çkmaz alıp taktm gece gndz çkarmadan sonrada 1 gün taktm 1 gün takmadm şuan yaşımıza 1 hafta var ve benm göbeğim yok oğlum 4 aylıkken normal kiloma çoktan dönmüştüm ☺️
Mlkemrecre Annesininkuzusuzeynep emba korse siparişi verdim.. istgramdan yazın çıkıyor..herks çok memnun..anneler günü için düştü fiyat i ve basen inceltici korse hediye gelicek..
LittleAnne Bugün sezaryen doğum yapalı 15. Gün oldu ve bugün ilk kez taktım bele kadar olan tayt korsemi giydim şuanlık bir sıkıntı yok kopçalı bel korsesi de almıştım ama onu daha sonra kullanmayı düşünüyorum 🙃 Korsemi bi İnstagram sayfasından aldım