Begum0702 üç haftalıktan beri okuyorum ilk zamanlar kolik olduğu için fazla okuyamıyordum ama zamanla dinleme süreleri uzadı şimdi 3 ayı geçtik ne okuduğumun bi önemi yok aslında onunla ilgili gelişim kitapları okuyorum ama okurkenki o ritmik ses tonumuzu seviyorlar ♥️