Hanımlar belki bileniniz vardır. Bebeğim kumral doğdu. Şuan 44 günlük. Arada bembeyaz oluyor rengi açılıyor sonraki gün kumrallaşıyor. Gaz problemi çok fazla var ve kendini sıktıkça daha da kararıp kızarıyor. Gaz problemi mi acaba rengini değiştiriyor? Bunu bu zamana kadar takmamıştım sağlıklı olsun benim için güzel kızım ama Bir tanıdığım sürekli renk değiştiriyorsa rahatsızdır dedi ve bu beni çok üzdü. Bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır?