BenMathilda gündüz emmiyo sabah 10-10 bucukta kahvaltı yediriyorum peynir süt fındız ceviz tozu bide cicibebe veriyorum blendardan cekip onu yiyo , saat 2 gibi yayla corbası , tarhana , mercimek artık ne varsa yapıyorum ondan yedirmeye calısıyorum , 5-6 gibi de yogurt yiyor 6 dan sonra emziriyorum diğer vakitlerde gece de dahil ama gel gelelim şu 1 haftadır corbayı yedirirken 5-6 kaşık sonrası nerdeyse 1 su bardağı kadar kusuyor sonra artık yedirmiyorum su içiyo , Anlamadım niye böyle oldu .