Merhaba kizlar 40 gunluk kızımla once emzirmeyi deniyorum genelde uyuya kaliyor yada agliyor istemiyor bende lansinoh elektrikli pompa ile sagip veriyorum. Manuelde var ama kullanamadim cok canim acidi. Pompa ile saginca tam bitmiyor gogsum sıkınca geliyor ama pompa sagmiyor. Acaba diyorum medela mi alsaydim o daha iyiymis galiba. Bir fikri olan var mi bu konu hakkinda