Merhaba benim bebeğim de çok ıkınıyor gaz problememiz vardı bitkisel şurup ve bir damla kullanıyoruz baya geçti diyebilirim ama yalancı kabız sanırım çünkü bugün farkettim ki ıkınırken makatını sıkıyor ıkınırken açılıp kakasını yapması gerekirken sıkıyor ve yapamıyor oysa içerde kaka olduğunu hissediyorum yanlarına dokunarak zeytinyağ içiriyorum sürüyorum poposuna ne yapmam gerekiyor başka😔