Esra3535 Merhaba! Herkese 35+1 doğum yaptım geçen çarşamba kızım içerde kalamadı sezeryanla alındı 2300 gr doğdu odada 2 saat yanımda kaldı ciğerlerinde bir sorun yok ama nefesi tam anlamıyla yetmediği için daha çok nefes alıp verdiği için yoruluyor o yüzden küvezde aldılar 4 gün oldu benim gibi yaşayan var mı çok tedirginim sütümü vermeye başladılar kakasını da yapmış ilk olarak ağızdan hortumla hava veriyolar durumu aynı diyorlar endişeliyim dua ediyorum ama benim gibi yaşayan var mı?
Deletedmom283 Esra3535 35+6 da doğum yaptım 2610 gr dı, 43 cmdi. Doğmadan önce küveze alabileceklerini söyledi, doğduktan sonra solunum sıkıntısı ve ciğerlerinde birsey olmadığı icin alınmadı, kısa süre içinde cıkartırlar bebeğinizi 🌿
Aselaliemirinannesiii Esra3535 bende 35+0 dogum yaptım 3 kilo 180 gram dogdu oglum gelisimini tamamlamıstı ama nefes alıp verirken inlemesi vardı 4 gün kuvezde kaldı sonra taburcu ettiler
Hunilianne Esra3535 33+4 te 1770 gr dogdu kızım. Solunum ve enfeksiyondan küveze alındı bizim başka şeyler de oldugu icin 23 güne uzadı kalışımız. Ama sizin o kadar sürmez 1 hafta 10gune kavuşursunuz inşallah ❤️
Esra3535 Deletedmom283 inş ciğerlerinde sorun yok sadece nefes alabilmek için biraz fazla efor harcıyor onu sabitlemeye çalışıyorlar
Ozgegl01 Bende 35 + 4 te doğum yaptım 4 gün küvezda kaldı hızlı nefes alıp verdiği için 2400 doğdu şuan 5 aylık oldu bile üzülmeyin :)
Dilaramert Esra3535 merhaba canım öncelikle gecmis olsun ve gözün aydın Ben 34 6 da dogum yaptim 2330 dogdu bebegim nefes alamadigi icin kuveze aldilar 18 gun yattık canını sıkma Allahn izniyle hicbirsey olmayacak biraz sabretmesi zor ama gecicek Bizimkide kendi nefes amdigi icin once makineye bagladilar kademe kademe cikardilar o yuzden uzun surebiliyor sen bol bol duani et sütünü sag ona sifa olacak merak etme Baska sormak istedgn birsey varsa yazabilirsin
MihraKus 35+2 2600 46 cm burdayız ve 5 aylık olacağız nerdeyse . Doğumdan önce bir kaç gün suyum gelmeye başlamıştı falan uzun biraz oraları da ciğer geliştiricide vurmuşlardı ne olur ne olmaz diye 2 gün sonra doğum yaptım çok şükür küvöze girmedik evimize geldik . Merak etmeyin hayırlısıyla beraber gidersiniz evinize inşallah
minesz21 Esra3535 çok geçmiş olsun canım bende prematüre doğum yaptım 33+6 da 2395 gram doğdu kızım 4 gün küvezde kaldı sarılıktan kaldı ama benimki bebeğinin kilosu az değil solunumu düzene girince verirler sen moralini yüksek tut sütün etkilenmesin çok geçmiş olsun Allah biran önce kavuştursun yavruna 🙏🏻