Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık ve iki üç gündür biberonu olsun ya da muhallebisi olsun hiç birini yemek istemiyor. Önceden biberonu görünce heyecanlanırdı şimdi eliyle itiyor ve 6 ölçeği bitirirdi şimdi 4 ölçeği zorla içiyorum neden acaba bilen tecrübeli anneler var sa çok teşekkür ederim şimdiden.