Merhaba anneler canım o kadar sıkkın ki hiç keyfim yok ek gıda benım için bi kabus oldu kızım 14 aylık oldu ilkin çok güzel yiyordu kahvaltısı ara öğünü öğlen akşam yemeği herşeyi bi güzel yiyordu 8 aylıktan sonra herşeyi reddetmeye başladı biliyorum dişten dolayıda olabilir . şimdiye hiç formul mama vermemişim sadece kendi sütümü içiyor halada devam ediyor içmeye 2 yaşına kadar vermeyi düşünüyorum ama bu aralar sevdiği yemekleri bile hiç yemiyor sürekli göğüsüme yapışık yaşıyoruz çok üzülüyorum bağzen ağlıyor açlıktan ama yemiyor sevdiği şeyler bi tarhana bi makarna yerse 1 ,2 tane patates oda çok az yiyor hiç bir Zaman tabağını bitirmiyor herşeyi yapıyorum yemiyor mecburen ben yiyorum artık iyice çıldırdım hasta değil ki ondan yemiyor diyecem tadına baksa yer aslında bu gün artık iyice deliye döndüm oturdum onunla ağladım açtır ama yemiyor tamam süt içiyor zorlamıyorum diyorum ama süt tek başına yetmiyor arda atıştırmalık veriyorum gün kurusu bebe büsküvisi ama böyle olmaz ki çok özeniyorum herşeyi yiyen bebeklere tek korktuğum şey sütten kesem acaba tekrar iştahsız olur mu yada herşeyi yer mi süte mi güveniyor ha bu arada bütün işhah açıcı şeyleri denedim onuda yemiyor makarnavitmadan karadut özü aldım yemiyor bi tatlı kaşığı vermeye çalışıyorum yedirtene kadar baştana aşağına pekmez oluyor zorluyor kendini yememek için çok uzun oldu ne olur Kusura bakmayın güzel annelerim eğer okuduysanız ne olur bilgilerinizi ve tecruberinizi benımle paylaşın sizin önerileriniz benım içim çok önemli sağlıklı günler diliyorum 🙏🏻❤️