Deletedmom136 inan bütün aile “burnun nerede? Gözün nerede? Bak benimki burada” diye diye bi hal olduk😂 Geçen gün fark ettik ki gösteriyor! Hem kendinde hem de bizde. Yani aslında biliyormuş ama göstermiyormuş🤷🏻♀️ Benim oğlumun böyle huyları var🤦🏻♀️ İstediği zaman gösteriyor, istemediği zaman göstermiyor. Emmeyi bıraktığından beri inanılmaz iştah artışı yaşadı, şu an doyuramıyorum, sürekli bi şeyler yemek istiyor. Şimdi gene hamileyim 12 haftalık, doğduğunda 1 yaşını doldurduğu zaman emzirmekten keseceğim onu da Valla. Ki ben 2 sene emzireceğim diye direten biriydim, fark ettim ki emince iştahları olmuyor.. Oğlumun kilosu azdı, boyu kısaydı, şimdi gören herkes birden büyüdüğünü söylüyor, gerçekten öyle oldu.