Deletedmom_297 zararlı diye biliyorum diş jellerini bir de erken sanki biraz benim kızım da 5 ay 5 günlük 4. Aydan beri belli ediyor kaşındığını bu ara daha çok huysuzlasti bir de yemek yerken kucağımda tutuyorum bazen masanin kenarını ısırmaya çalışıyor 🤔