Didemsm doktorumuz zamanla gecer müdahale etmeyin demişti bununla birlikte oğlum 14 aylık oldu hala devam edıyor acıkınca uykusu gelınce vs..başına gelip çözüm önerisi olan varmı?
Deletedmom298 Didemsm Kimse kinamasin ama 24 yasindayim bitmek uzere. Hala geceleri uyurken emiyorum. Ama istemsizce oluyor farknda degilim. Ne yap ne et biraktir arkadasim. Ben doktorada gittim ama bir cozumu yoktu maalesef
Didemsm Deletedmom298 hımm zamanında mudahale edılmedıgı ıcınmı olmus sızede yoksa asırı mıdahale mı etmısler bılıyormusunuz? yani mudahale edersem daha kotu olmaz dimi nasıl yapacagımıda bılmıyorum parmagına acı bıseymı sureyım tiksindirmek için
Deletedmom298 Didemsm Annem çok mudahele etmis aci ojelerr sürmüş. Kizmiss falan filan. Siz caktirmadan mudahale edin bence. Nesela soktugu an alkis yapin oyun oynayin vs.
Didemsm kyrm demekki bırakmayacak benımkıde her ay azalır dıye beklıyorum ama yok aynı 🤷♀️ Size doktoelar ne dedı sormusmuydunuz
kyrm 4yasında yanlş hatırlamıyorsam dişçide aqıza bı alet yerlestırıyorlarmış ememıyormuş galiba tek çözüm bu