İyi günler güzel anneler 😇 kızımda 3 gundur süren bi biberon yada mama kavgamiz var 🤦 3 aylik olduk birde ayakta gezdirerek ancak aliyor biberonu oturup vermeye calistigimda cigligi basiyor ama emmeye basladiktan sonra oturunca hic sesi cikmiyor iki gun oncede kakasinda mukus vardi doktorumuza gonderdim huysuzlugu var mi salyasi akiyor mu sürekli birşeyler kemirme çabasinda mi dedi bunlarinda hepsi var bizde evet dedigimde diş belirtileri 1 1.5 ayi bulur ama belirtileri basliyor dedi bezlerini takip et varsa tekrar goruselim dedi ama ben hangisi oldugunu çözemedim bu durumu yaşayan var mi