Smyyzngn Kızlar bebeğim 9 aylık 4 dişi var ve 5. de çıkmak üzere fakat oğlum sürekli ısırıyor bundan nasıl vazgeçtirebilirim
Mom107 Smyyzngn Yani emiyorsa malesef bunu bir süre yapıyorlar o anda emzirmeyi bırakıp bir süre bekleyebilirsiniz eğer emmiyorsa oral dönemleri ve diş yüzünden zaten sürekli ısırma eller ağzında yada bulduğu herşeyi ağzına sokma eğiliminde oluyorlar oğlum 23 aylık oda sinirlendiğinde yada savunma amaçlı yapıyor
Smyyzngn Derya91 evet normal de bizleri de çok ısırıyor küçük teyzeleri var onları falan bundan vazgectirebilirim belki diye sordum
Derya91 Smyyzngn Diş döneminde benim oğlumda çok ısırıyor ama o dönem geçtikten sonra ısırmıyor. Şimdi yeni dişler gelecek yine başladı ısırmaya :)
yas_emin3467 Canım videoda izlemiştim. Doktor diyor ki, emerken ısırırsa yavaşça ağzından memeyi çekin hayır ısırmak yok deyin. O sizi anlayacaktır. Ama sert değil😊 memeye küstürmeyin. Geri kalan şeyleri ısırsa da önemli değil bence 😅