Bebeğim gündüz uykusunda 40. Dk da alarm kurmuş gibi uyanıyo gündüz uyurken başında nöbet tutuyorum resmen bazen geri döndürebiliyorum uykuya bazen dönmüyor bu şekilde uykusunu aldığını düşünmüyorum varmı dır bunun bi çözümü neden sürekli böyle bitmicek mi bu 40. Dk da uyanma büyüdükçe uykusu düzelir sanıyorum daha da kötüleşiyor