Rmtars Laktoz intöletansı çıktı iki aydır kilo almıyo bebeğim çok ağlayan hiç uyumayan bi bebekti sebebi bıymuş bilginiz varsa yardımcı olun lütfen hiç bi bilgim yok çok kötüyüm napmalıyom nasıl geçicek bu
Denizeda Benim kızımda henüz bir aylık gece ağlama krizlerimiz oluyor,bugün doktoruyla konuştum anlattım durumunu laktoz intoleransı olabilir dedi.ancak kilo boy gelişimimiz normal gidiyor. Sizdeki sorunlar tam olarak neydi, kaka tahlili yaptırdınız mi?
Rmtars Denizeda Bizimde ilk iki ay normal di kilo alımı şuan durmuş 😓 akşama doğru başlayan ağlama krizlerimiz köpüklü ve mukusumsu kaka aşırı gazlıydı kendi doktorumuza göstediğimizde normal bebek huysuzluğu bi sıkıntı yok diye ciddiye almadı prf doktora götürdük kaka tahlilimizi yaptı ve hepsinin sebebi bıymuş çocuğumu dört ay boşu boşuna ağlatmışım okadar üzgüm ki
Rmtars Bizimde ilk iki ay normal di kilo alımı şuan durmuş 😓 akşama doğru başlayan ağlama krizlerimiz köpüklü ve mukusumsu kaka aşırı gazlıydı kendi doktorumuza göstediğimizde normal bebek huysuzluğu bi sıkıntı yok diye ciddiye almadı prf doktora götürdük kaka tahlilimizi yaptı ve hepsinin sebebi bıymuş çocuğumu dört ay boşu boşuna ağlatmışım okadar üzgüm ki
Deletedmom_297 Rmtars sırf ağlamasından mı anladınız peki anne sütü mü alıyor bnm bebeğim de ağlıyor süreklı hala ayaktayız
Rmtars Deletedmom_297 Okadar ağlıyo ve asla uyumuyodu kaç doktora götürdüm hepsi alanında baya bilindik kakamızın mukuslu isal gibi olduğunu sürekli ağladığını söyledim hiç biri net bişey söylemedi gaz ilacı verip gönderdiler enson prf götürdük kaka testiyle ortaya çıktı
Rmtars Deletedmom_297 şuan laktozsuz mama verdi banada diyet tarzı emzirmeye devam edelim on gün sonra kilo alımı olmazsa sütüde kesicez dedi iki gündür o mamayı kullanıyorum ağlamalarımız kesildi uykularımız düzeldi bi doktorunuzdan isteyin kaka testi çok pişmanım bu zamana kadar yaptırmadığıma
Denizeda Rmtars peki geçici miymiş kilo alımı normale dönerse anne sütü içebilecek miymiş ? Laktoz damlalari varmış onu muhakkak sormalısın doktora anne sütünü kesmemek için...
Deletedmom_297 Rmtars kesinlikle Şirince'm bizim de aynı geçen ay nerdeyse 300 gram almıştı ama bu ay 900 aldı
Denizeda Rmtars bizde Cumartesi yaptıracağız kaka tahlilini ancak kakada suan sorun da görünmüyor normal,popodan gaz çıkarırken kaka yaparken ağlıyor, hangi mamayı önerdi birde sizin diyette sut ürünlerini yemenizi mi yasakladılar sadece ?
Rmtars Denizeda laktozsuz mama önerdi ya aptamil yada bebelac lf canım evet damlada verdi içinde süt olan çoguu şeyi yememi söyledi şuan emzirmeyi bırakmadık zaten eğer bi on gün daha kilo almazsa bırakıcak emmeyi iki ayda sadce 80 gr almış çünkü nasıl geçicek nadıl atlatıcaz inanın hiç bilmiyorum çok üzülüyorum
Rmtars Denizeda merhabalarr evet huzursuzluğu yavrumun hep ondanmış şimdi laktozsuz mama+anne sütü alıyo her emzirmeden önce laktazm damla 4 aydır susmayan çocuk maşşallah kendine geldi😌
Denizeda Rmtars bizde kullanmaya başladık iki gündür eskiye oranla rahat ama yine kaka yaparken ağlıyor umarım bir an evvel geçer bu durum