Furkan42 Bebeğinin bezini açınca bazen derisine yapışmış şeffaf kristaller görüyorum jöle gibi yumuşak. Neden oluyor acaba bezden mi idrardan mi ? Yoksa bi sorun mu var?
Goktugkaganinannesi Furkan42 o bezin içindeki emici yuvarlak seylerden olmasın. Bezi yırtılmış da bebeginiz idrarını yaptığında şişmiş ve yapışmıştı r.
Senaktas Furkan42 biz molfix kullanırken başımıza gelmişti. Hemen bez değiştirdim. Şu an evybaby kullanıyoruz öyle bir sorun kalmadı.
Furkan42 Goktugkaganinannesi bezin içind e öyle şeyler mi var? Böyle çay şekerinin iri tanesi gibi ama yumusak
Emir35 Bezin kalitesinden diye düşünüyorum .canbebe denemistik o zaman olmuştu çok kötüydü.emici kısımdaki pamuklari fazla sudan dolayı oluyor sanırım.suan bizde evy baby kullaniyoruz hiç böyle bı sorun yaşamadık.