Taze_annee Kizlar bebeğimin basinda 2 haftaya yakindir konak var geçmiyor kulağının arkasında da br kaç kabuklanma görünce acaba alerjisi mi var diye düşünüyorum sizin bebeklerinizde konak ne zaman geçti
Tu-ba1091 Taze_annee benim bebeğimin sadece saçının bir kaç bölümün de birde kaşlarında vardı ben bebek yağınla temizledim çok az kaldı onları da birgün temizlerim sanırım kendi giden Bişi değil temizlemek gerek yalnış bilgi vermek istemem
Sumre0681_ Taze_annee banyodan yarıö saat önce zeytinyağı sürdüm bide üstüne karbonat döktüm tek seferde geçti konak kalmadı
Asli123 Taze_annee siz önce bebegınızı banyo yaparken güzel durulayın benm oğlum da kuvezde olmustu eve geldik birkaç banyo da geçti. Baktınız hala gecmiyor başına zeytınyagı surun yarım aaat sonra banyo yaptırın öyle geçecektir
Birkizbirerkekannesi Taze_annee ben sonrada farkettim konak varmı. Hemde yoğun bı Konak.. zeytinyağı ile masaj yaptım. Tam 1 saat beklettim.. sonra bebe yağı döküp masaj yapar gibi obdum inge tarakla konakları temizledim sonra yıkadım.. ilk de bile çoğu gitti 2n cide hemen bitti.
Tgb_5361 Benim bebeğimde de konak var biraz bakım istiyo duştan önce o bölgeye bebek yağı yada saf zeytinyağı sürerek hafifçe ovala 20 dk öyle kalsın sonra duşunu aldıktan sonra kalın uçlı tarakla geriye doğru hafifçe tara öyle öyle geçecektir
Burcu04 Sumre0681_ benim kızımda da var çok az tam bıngıldagının üstünde başka hiç bir yerinde yok eşime mustela aldırdım 3 banyodur kullanıyoruz çok fazla tarakla da yapamıyorum korkuyorum ordan
Sumre0681_ Tgb_5361 doktorumuz demişti bize hiç bir zararı olmadı önce zeytinyağını yedirdim bi güzel, sonra tuz eker gibi karbonat ektim kafasına, azcık masaj yaptım yarım saat sonra banyoda taradık hepsi çıktı
Karsimasaldakikiz Taze_annee Konak kendi haline bırakmakla kolay kolay geçmez. Zeytinyağını başına sürüp Konak tarağıyla ters yönde hafifçe ve bastırmadan tarayın. Birkaç banyo sonra temizlenir tamamen. Tarak seti almışsınızdır o dede tarağı gibi olan Konak için.