Bebeninannesi Rrraaaiiinnn tirnaginizin son durumu ne acaba iyileşme oldumu? Merak ettim geri dönüşte yapmadınız?
Rrraaaiiinnn Bebeninannesi merhaba o gunyaomistim tekrar yapmadı bekledi m nolacak diye batan yer sürekli akıntı yaptı ve hala kurumadı intihap parmağına dokunmadan yaşamayı öğreniyorum bugün tekrar yaoayin mi yani törpüleme işlemi ben 1 kere yaptim bekledim ama hata mi ettim acaba
Eylul-aynur Mahmure benimde oldu hatta enfeksiyon oluştu eşim her akşam hafif tırnağı kaldırıp törpüledi sıcak tuzlu suya koyduktan sonnra yoksa hiç bişey işe yaramıyo canım acıdı ama tamamen kurtuldum hastaneye gidersen çekecez derler