Tugcesmsk19 kulak arkası ve boyunda kızarıklık varsa ve krem kullanmanıza rağmen geçmediyse alerjik olabilir, kakası nasıl mukuslu köpüklü yada çok gürültülü yapıyor mu?
bizim de kulak arkası ve boyunda kızarıklık vardı, boynunu yırtarcasına kaşıyordu, doktorumuz nörolojik bir şey değil alerjik yada reflü olabilir iki ay gözlemleyelim demişti. Reflüsü yoktu kusması vs. Alerji olduğunu düşündük eşimle. Ne zaman kahvaltıda bal yemeği kestim o zaman geçti. Hala daha yemiyorum çünkü yediğim zaman direkt boynunu kaşıyor. Bal yemediğim zaman normal kaşıntı döküntü olmuyor.