Elf_hamza Haftaya 3 aylık olacağız bugün fark ettim bebeğim emerken çenesi titriyor neden olabilir başına gelen varmı normal mi bu durum
Gdogru Elf_hamza biz de eşimle hep üşüyor sandık sürekli titriyor diye. Kontrole gittiğimizde doktora söyledim, emme refleksi iyi bişey o dedi ☺️
Gulfem07 Elf_hamza 😊birsuru refleksleri oluyor internete bakabilirsiniz çocuk gelişimi de okudum 2 sınıf ordan biliyorum bende
sokomel benimki doğduğundan beri yapıyor özellikle uykuya dalıp ara ara çektiğinde yapıyor. büyüdükçe azaldı.