Makarna_kulak Nillp doktorunuz ne söylediyse doğrusu odur ,herkes kendi bebeğini söylerse karşılaştırma olur .
Haribo42 Nillp boyu gqyet iyi hic takilma mesela fransada bizim doktorumuz var cocukken hep bize bakardi o hic boy ölçumu yapmazdi gelisimininboy gostermez derdi
Zeyno111 Nillp Biz söylersek kıyaslama olur her bebeğin her ay gelişimi farklıdır bence doktorunuz normal diyorsa ve persentil tablosunda ortalama içerisindeyse gerisine takılmayın Aydan aya boy kilo her zaman değişir 🥰
Yusufyigit-1 Nillp canim bizimki 12 aylık 71 cm.. kilosu 10.5.. bana da kısa geliyor ama ben kısa baba kısa fazla bisey beklememek lazim yani🤷🏻♀️
BeH16 Kıyas için değil fikir olsun diye söylüyorum 9 ay 9 günlük oğlum 71,5 cm 9800 gr. ama ortalama içinde diye düşünüyorum. Bence kısa değil. Bazı dönemlerde uzama yavaşlayabilirmiş. 🙏
zumramomm Haribo42 emin misin canım.bizim ebemizde tam tersini söylüyor gelişimde biz boya bakarız kiloya değil diyor.Turkler ve Fransızlar farklı mi düşünüyor ya da🤔
BeH16 10 aylık kız bebek alt sınır 63 cm ortalama 71 cm 10 aylık erkek bebek alt sınır 66 cm ortalama 72 cm diyor internette 🙏
Haribo42 zumramomm bilmiyorumki bazi bebekler genetikleirnden kisa olur mesela cok yavas uzaglar kimisi uzun gider bence bundandir genetik etken cok oldugu icin
zumramomm Deletedmom148 bir bebeğin boyu sonuçta ya uzar ya sabit kalır kisalmaz.ama kilo alınır da verilir de.mantiklar farklı demekki😂😂
Zeyno111 zumramomm Evet gelişim boyla baş çevresiyle alakalıdır kilo bir kıstas değil haklısın canım 😇
zumramomm Haribo42 genetik farklı birşey anne baba kısaysa uzun bir bebek bekleyemeyiz.benim bahsettiğim o değil sonucta az da olsa boy ilerlemesi oluyor kimse doğduğu boyda kiloda olmuyor.ama 1yasindaki bir bebek 70cm se o dusundurur.Fransiz doktora takildim ayrıca size değil😊