Mina0609 bizde 3 ay 14 günlüğüz gece uykusunda problem yok ama gündüz yarım saat anca uyuyor artık, gözleriyle beni arıyor göremeyince huzursuz yanında oturunca sorun yok ☺️ Emzirme de şöyle zaten göğüs ucum olmadığı için ilk günden beri silikonla emiyordu şuanda silikonla biberon ucu aynı olduğu için silikonla emmeye devam ediyor henüz bırakmadı ama etrafı incelemek istediği için biraz zorlanıyoruz