Esoss Arkadaslar ben biogain gaz damlasın kullanıyorum üzerinde buzdolabında saklayın yazıyor bebeğime verirken dolaptan çıkartıp veriyorum soğuk olmaz mı yani bebeiğime bi rahatszlık verirmi hasta olurmu
Arifcanmoms1 Esoss Hayır canım benim oğlum Ocak’ta doğdu Ben buzdolabından çıkarıp veriyordum çok şükür bir sıkıntı çıkmadı ama mutlaka buzdolabında sakla Bence çok iyi bir damla mutlaka düzenli kullan aynı saatte ve etkisini göreceksin
SevgiLina_ Esoss acildiktan sonra oda sicakliginda kalabiliyor bende dolaba koyuyordm bir saat once cikariyodum sonra veriyodm ama buzdolabna koymana gerek yokmus actiktan snra eczane soyledi