Merhabalar,
Bebeğim 40 günlük oldu ve ben bebeğimi zorlamadan bir düzen oturtmaya, gece gündüz farkını anlamasını sağlamaya çalışıyorum. Gece beslenmelerinde genelde sorun yaşamıyoruz ama beslenme zamanı gelmeden kaka yapacağı zaman da uyanıyor. Kakasını yapıyor, gaz çıkarıyor ve rahatlıyor ama uyku da bölünüyor tabii. Gece iki kez kaka yapsa iki kez fazladan uyanıyoruz. Bir kaç aylık olunca bebek bu konuda daha rahat eder ve uyanmadan gaz çıkarır mı? Zaman geçtikçe günlük kaka sayısı da azalıyor mu? Yoksa gece kaka yapacağı zaman illa ki uyanır mı? Ne çok kaka dedim 🙈 şimdiden teşekkür ederim 🌸