Mehtap91 ilk defa mı verdiniz. Ben oğluma 1 ay boyunca hergün elma vermiştim ısırıp ısırıp atmıştı şimdi çok şükür yiyor. Pankeki de ilk başta eline alıp yemişti o zaman 12 aylık felandı fakat şimdi uzatıyorum almıyor alsa bile yere atıyor bende azcık pekmeze batırıp yedirdim dün . bu arada benim oğlum 15 aylık.