Arkadaşlar ben 5 ocak da doğum yaptım ve çalışan bi anneyim 3 ay maaş aldım 6 nisanda ücretsiz izne çıktım. Süt parası ve doğum parasına hiç başvuru yapmadım daha doğrusu bilmiyordum bugün bi posta gördüm e devletten baktım son ödeme tarihi geçmiş bankaya gönderilmiş yazıyor süt parası için ayrıca 2 tane daha emzirme ödenegi yazıyor birisi 1800 lerde digeri 8 bi lerde muhtemel bunlar aldıgım maaşlar ama bunlar da ödenmedi son ödeme tarihi geçti yazıyor. Bunlar hakkında bilgisi olan var mı? Nereyi arasam ögrenebilirim? Alabilir miyim malum koronadan dolayı eşimin işleri pek iyi gitmedi en azından harçlık olur bayram öncesi yardım eden olursa sevinirim
😊