Arkadaşlar ek gıdaya başladığımız gün mesela birinci gün bir çay kaşığı patates püresi veriyoruz. İkinci gün bir tatlı kaşığı. Üçüncü gün bir yemek kaşığı diyelim. Daha sonra patates birşey yapmadı oğlumda oh bir güzel yedi diyelim. Sonra tekk havuca mı geçiyoruz. Havucuda 3 gün yaptık. Yedi veya yemedi nese. Sonraa kerevize mi. Öyle öyle miii devam ediyor yazın allah aşkına kafayı yicemm. İşin içinden çıkamadım ben. Birdee ogün patates verdiysek akşama doğru meyve püresi veremez miyiz. Verirsekteee atıyorum ishal yaptı birşey. Patates mi yaptı meyve mi yaptı nasıl anlıcaz. Allahım yarabbim bu nasıl bir döngü 😂😂😂😂😂😂😂🤩🤩😬😬😬😬😬😬😬😬