Kubrababy Arkadaşlar merhaba ben bundan yaklaşık 1 ay oldu ameliyat oldum ameliyattan sonda iğne ilaçlar ve antibiyotik kullandım şuan da adetim normal de 1,2 sinde oluyordum ve daha olmadım bu da engeller mi geç olmamı yani beraberlikte birşey olmadı eminiz.