ezgizehra taytım geldi denedim gayet güzel oldu iyi ki m almışım. 2,5 saat üstümde kaldı hiç bişey yapmadım desem yeridir kumaşından dolayı terletiyor. Kalın ve ses yapan bir kumaşı var yürüdükçe bisiklet lastiğine hava basıyormuşsunuz gibi bir ses çıkıyor ama ben takılmadım giyerim dışardada. Göbek deliğimin üstüne kadar çıktı gayet sardı toparladı ilk deneyimim memnun kaldım. Akşam ölçülerimi not edip düzenli kullanıma başlayacağım bayram sonrası her gün leslie ile destekleyeceğim inşallah. İlk tecrübelerim bunlar şuan pişman değilim inşallah bu memnuniyetim daha da artar