Deletedmom411 [url=https://hizliresim.com/hjIYCh][img]https://i.hizliresim.com/hjIYCh.jpg[/img][/url][url=https://hizliresim.com/DEXdcM][img]https://i.hizliresim.com/DEXdcM.jpg[/img][/url]
SevgiLina_ Deletedmom411 yaa 2 gun once bizimkide ayni boyleydii bezini bi buyuk beden almis babasi o da karnina kadar gidiyodu terleyince oyle olmustu sonra yikadim sudocrem surdum gecti canm
Bsyaaa Deletedmom411 tam emin olmamakla beraber egzamaya benzettim oğlumun göğsünde de vardı böyle kuruluklar
Deletedmom388 Deletedmom411 Tahriş mi olmuş acaba bilemedim canım,umarım bilen vardır post üstte kalsın🌸
Deletedmom411 Beneğimin vucüdünda bu şekilde kabarıklık kızarıklık var nedir sizde sadece anne sütü alıyor 4 aylık
Duygusm Deletedmom411 Tam bilemem tabii ama egzama olabilir mi? Ya da alerjik bir şey? Son zamanlarda cildine yeni losyon gibi farklı bir şey değdi mi?
Minnosanne-38 Deletedmom411 merhabalar öncelikle geçmiş olsun ama panik yapılacak bi durum gibi gözükmüyor. Bebeğin bezinigöbek deliğini açık bırakacak şekilde bezleyin. Göbek deliği bezin içinde kaldığında alerjen uyarısı yapıyor bebeğin teninde
Minik_Hanim Deletedmom411 ne olduğuna emin olamadım egzama gibi de durmuyor, doktorunuzun telefonu yok mu ona gönderip sorsanız..
MarlaSinger Deletedmom411 şampuan yapmış olabilir diyeceğim ama aynı şampuan dediniz. Bizde oldu tim vücutta kabarıklık şampuan değiştirince olmuştu ama. Sonra geri eski şampuana döndük düzeldi. Bir de 1 yaşındayken oldu kızım küçük de değil. Bir türlü çözememiştik
aysenurkerem Deletedmom411 egzama için kremler var onları kullanmanız gerekiyor, doktor muayene ederse iyi olur tabiki. Birde abur cubur yiyorsanız onlara da dikkat edin sütten geçebiliyor bebeklere
Minik_Hanim Deletedmom411 hastaneyi arayıp o doktorda takipli olduğunuzu söyleyin belki nöbetçi doktor mail vs verir yardımcı olur. Sonuçta özel bi dönem söz konusu, ha deyince kimse gitmiyor hastanelere..