Diana2306 Seyyahyolcu ben kızıma kullanıyorum 6 aylık bebekler için olanından alıyoruz ama başka çeşidi var mı bilmiyorum
Sumre0681_ Seyyahyolcu bizde aldık üzerinde 4-10 yaş için yazıyordu içinden bi stick çıktı sıvı karışıma eklenmesi gerekiyordu. 4-10 yaş yazınca çok tedirgin oldum ama doğruymuş ,bi yanlışlık yokmuş 8,5 aylık bebeğim 3 gün oldu başlayalı
Vefaanadnyadigar Seyyahyolcu sideFer kan ilacı bir tane zaten canım bende ikizlerime onu kullanıyorum