Canım ben sarılığı 35 gün çektim maalesef sen uyandırmazsan uyanmıyor benim oğlum prematüre doğdu 16 gün küvezde kaldı prematüre ve sarılığı yoğun atlatıyoruz diye benim sütüm üzüntünden kesilince ve sarılık dışında bir rahatsızlığı olmayınca doktor taburcu etti ve hiç uyanmıyordu ağlamıyordu zorla bile uyandıramıyordum neyse sonra ilk hafta kontrolümüze gittik tekrardan hastaneye yattı değerleri yükselmiş diye çıktıktan sonra ben süt sağmaya devam ettim hem sağdım hem emzirdim ve çabuk atlatsın diye mama takviyesine de başladım çünkü erken doğduğu için zaten sütüm çok gelmiyordu çok zor şeyler atlattım ebeler hemşireler falan da başla dediler iyi ki başlamışım günde 1 defa veriyordum ama ona yetiyordu çok şükür atlattık diyeceğim şu ki herkes sana bişey diyecek evde emzir uyandır veya uyandırma o uyanır işte şekerli su ver falan ben herşeyi denedim çaresizlikten sen bol bol ye şekerli şeyler daha çok ye zaten senden ona geçiyor ve iki saati bekleme emzirmek için emmiyorsa sarılığı geçene kadar sağ ver zaten sarılık olan bebek uyanmıyor kolay kolay