Kader_dmrbs Kızlar bebeğim sürekli ıkınıyor derin uykuya dalamıyor meme+ mama şeklinde ilerliyorum kakasını da yapamıyor zorluyor ama kabız değil dışkısı sulu neden kaynaklanıyor acaba ?
Birikiuc Kader_dmrbs bizde de aynı durum var canım doğdugundan beridir hemde 2 aylık olcak yakında gazdan diye düşünüyorum üstelik ben mamayı oldukça az vermeye çalışıyorum.
Birikiuc Kader_dmrbs ahh aynen öyle aynenn ağrıları bana geçsin ona bişey olmasn diye dualar ediyorum. Gaz damlaı da kullanıyorum ben aglamalar azaldı ama ıkınmlar devm ediyor hala
Kader_dmrbs Birikiuc valla bende gaz damlası şurup verdi aguline diye onu kullanıyoruz ama ıkınmalar devam ediyor
Ozgemstn Gaz damlası aguline ve biogaia yı öneririm ama gazlı bir bebekse bu sikayetler üç aya kadar devam ediyor bizde de öyle mide bağırsakları 3. Aya kadar gelişiyor
Kader_dmrbs Ozgemstn çok gazlı canım kabız değil kakası sulu ama yapamıyor neden se ıkınıp duruyor sürekli