23 nisan doğumlu. Normalde akşam 10 gibi uyuyup sabah 9-9 buçuğa kadad uyurdu.. bi aydır sabah 6.5-7 gibi kalkmaya başladı. 2 gecedir de ağlayarak uyanıyor saatlerce de uyumuyo diş mi bilmiyorum. Gündüz genelde 2 uyku yapıyorum bi öğlen bi akşam üstü. 8 aylıkken emmeyi bıraktı mama yiyor. Akşam yatarken, sabah uyanınca bide öğlen bi öğün mama onun dışında yemek- yoğurt-meyve yiyo.. bu şekilde ☺️🌺