Annelerim ek gıdaya geçeli 3 ay oldu ( 9buçuk aylık) oğlumun 7 tane dişi var, eline hala birşey vermeye korkuyorum boğazında kalır diye.Bazen bnm verdiğim birşey de bile öksürünce ödüm kopuyor.
Bununla nasıl başedebilirim artık alışması gerekiyor sanırım, nabcam bilmiyorum.
Bana fikir verir misiniz ,sizler nasıl yapıyorsunuz ¿