Merhabalar acemi kullanici Veraben ben..
Dun cok guzel baslik acip konu baslattim elektrik kesildi ve sanirim baglantim cortladigi icin bosa gitmis.
Konuya gelince goruyorum ki buradaki bir cok annemiz kilolarindan veryansin ediyor.
Ister misiniz ekip kuralim ve birlikte kilo verelim.
16 mart tarihinde calistigim spor salonu kapatildi ve ne zaman acilacagi henuz belli degil.
Evde tabi egzersizlerimi yapiyirum ancak uyku duzensizligi ve ramazan ayinin duzensiz yemek sekli ile ben de odem topladim hatta gercek kilo da almis olabilirim. Kendimi simdi tekrar canlandirip hatalarimi telafi etmek istiyorum.
Nasil olacak burdan bilmem ama kendini yalniz hissedenlere partner arayanlara ben burdayim demek istiyorum. Hafta hafta olculerimizi guncelleyebilir,her aksam yaptigimiz egzersizleri sorgulayabilir sorumluluk duygusu ile disipline girebiliriz.
Boyle birsey daha once yapilmissa tekrari oldugu icin beni oraya da tasiyabilirsiniz.
Hadi bakakim bayramdan sonra tedbirli cikislar olacak kiyafetlerin icine girememe riskine karsin birlik olalim. Ben destekcinizim :)