Çok geçmiş olsun bende hamileliğimde 4. Cü ayımdan 7 ci ayımın bitimine kadar hiç aralıksız öksürdüm çok gece oturup çaresizlikten sabahlara kadar ağladım gitmedik dr, hastane,ziyaret hatta hoca kalmadı , astım ilacı kullandırdı drlar yine geçmedi röntgen çekmek istediler kabul etmedim enson bi özel kbb druma gittim alerjin var senin bu ilaçları sana boşuna kullandırtmışlar bide saman nezlesisin dedi mart nisan ve haziran aylarıydı bana bitene düşük dozlu alerji hapı verdi 5 günde geçirdi . Artık bebeğimin hareketlerini hissetmiyodum kim ne desiyse yapmıştım. Sende bi kbb ye git senin bebek var öksürük onun uyku düzenini altüst eder .Hani anestezi kaynaklı olsa ilk üç hafta oluyo onuda yaşadım inşallah kısa zamanda atlatırsın polen alerjin falan olabilir