ikiz-annesii Dün interntten sipariş verdim avent soft emzik 0-6 alacağıma 6-18 ay almışım 🤦🏾♀️ fatura kesildiği için iptal edemiyorum siparişi gelince iade yapabilirim ama kullanılabilir mi merak ettim. Şuan nuk kullanıyoruz 🤷♀️
Mom987 ikiz-annesii 6 aylık bebeğe bile büyük geliyor 6 18 emzik. Oğlum sadece 2 ay emzik kullandı. Eltimin oğluyla 7 ay var aralarında oğlumun ki 0 6 ay onun ki 6 18 aydı. Oğlum 3. 5 aylıktı sanırım biri emziklerin rengi ve markası aynı olunca yanlış emziği vermiş hemen kusar gibi olmuş çıkarmış ben odada değildim 🤷♀️
Selvaelyennn ikiz-annesii hayır aynısı benim oğlumunda oldu ama almadı hiç açmayın. Sonra 0-6 aldım emiyor şuan. Büyüğü hiç emmedi
Pelin87 ikiz-annesii kargoyu kabul etmeyin, kabul etmezseniz iade ile uğraşmak zorunda kalmazsınız ürün geri gider
ikiz-annesii Deletedmom336 Tüh ya.. şu zamanda da hiç iadeyle uğraşmak istemiyorum ama öyle bir çekiyor ki dudakların etrafı iz oluyor diye almıştım 😢
ikiz-annesii Mom987 küçücük ağızları var zaten kuş gibi 🙈 6 ay olunca kullanırım diyorum ama belki o zamana emzik istemezler 😬😬
ikiz-annesii Selvaelyennn benimkilerde almaz o zaman bu emziğe bile zor alıştırdim uykuya geçiş kolay olsun diye 🙄 geldiğinde iade edeyim ben en iyisi
ikiz-annesii Deletedmom99 emziği bırakmazlar o zamana kadar dimi arkadaş söyleyince aklıma o takıldı şimdide 😂