Snglkrtp Kızlar ben sleepynin yenidoğan 2-5 bezini aldım molfixle karşılaştırdım boyut olarak küçük geldi. Oğlum 2.850 doğmasına rağmen ona bile tam oturuyor bez ve sızdırıyor😣 her gün üzerini değiştiriyorum. Sizde de oluyor mu yaşadınız mı bu durumu☹️
Hatiicee Snglkrtp sleepy bizde de hep sızdırdı bende molfix e gectim cok memnunum ıslak mendillerinide tavsiye ederim..
Esrayks Snglkrtp Bende sleepy kullanıyorum şimdi 3 numaraya geçicem bizde hem sızma hemde sürekli iz yapıyor molfix denemek istiyorum ama pişik yapar diye korkuyorum
Mom8 Snglkrtp sleepy çok sızdırdı ben kızima 9 aydır evybaby kullanıyorum ne sızma var ne iz yaptı çok memnunuz
Mlkemrecre Snglkrtp bende ilk doğduğunda kullanmıştım.. memnun kalmıştım..küçük geldiği için olabilir..
Serenty Snglkrtp bizde de aynısı oldu her gün makine açmaktan kıyafet değiştirmekten gına gelmişti.ben yanlışlıkla 3 numara külot bez almışım sleepy nin onda böyle bir sıkıntı yaşamadım ama .bende Molfix e geccem
Ozgcannnn Sleepy yenı dogan kullanıyorum 45 gunluk bebegım. Sızdırmıyor ama ız yapıyo. Molfıks ın dogal pamuk olan cok guzel tekrar ona dönecem
Selvaelyennn Snglkrtp bende aldım çok ufak gelmişti duruyor daha paketleri evde kullanmadım pişik yaptı oğlumuuu. Hemen değiştirdim
kardelen00 Snglkrtp 3 numaraya kadar hep sleepy kullandim sleepy diger markalara gore biraz daha kucuk oluyor kalio olarak. yenidoganda vs hic sorun yasamadim . ama bacaklarda cok iz yapiyor ve son son kizim buyudu diye mi bilmiyorum cisini ememiyor islak kaliyr bu da pisik olmasina neden oldu. prima premium care aldim 2 gundur kullaniyorum cok memnunum emicigi vs daha iyi iz de yapmadi
Minik_Hanim Snglkrtp benim kızım 2840 doğdu, doğduğundan beri sleepy kullanıyorum çok memnunum.. şimdi 4 numaradayız..
Duru_m Snglkrtp ilk 1 ay kullandım çok sık değiştirmek zorunda kalıyordum bebeğim her çişini yaptığında rahatsız oluyordu prima premium care a geçtim hala kullanıyorum çok memnunum gece hiç değiştirmiyorum kuru tutuyor altını
Meyrosum Sleepy kalıpları küçük malesef bu yüzden sızdırma oluyor büyük bedene geçince sorun çözülüyor ☺️
Sultanas Snglkrtp bende kullandim sizdirma olmadi ama lastik yerleri bacağına çok oruaruyordu o yüzden değiştirdim bende