2sy 8 günlük benimde bebeğim zeytin yağı verdim çünkü hastaneye götürüldüğünde lavman yada fitil le yaptırıyolarmış ve bu sefer onlarla yapmaya alışıyormuş onu geçtim lavman kendine bile kullanınca ne kadr kötü eder insanı onlarla yaptırmaktansa saf zeytin yağı daha iyi bağırsaklarını yumuşatıyor 7 gün yapmadı 8. Gün sabah kendi yaptı çok şükür